Şirket tarafından sunulan ilk araç, markaların reklamda verilmek istenen temel mesajı korumaya çalışırken farklı kitleler için farklı şekillerde yeniden yazmasına olanak tanıyor. Bu araç sayesinde aktarılacak olan mesaj farklı kitleler için kişiselleştirilerek yeniden yazılıyor.
Arka plan oluşturma aracı, Arka plan oluşturma aracı, reklamveren tarafından oluşturulmak istenen kampanya için farklı ögeler oluşturulmasına yardımcı oluyor.
Bunların yanı sıra şirket tarafından bir de görüntü kırpma özelliği sağlanıyor. Bu özellik de şirketlerin gönderiler, hikâyeler ya da Reels formatındaki paylaşımlar için farklı en boy oranlarında görüntüler elde etmesine yardımcı oluyor.
Şirket, bu özelliklerin şu anda belirli reklamverenlerin kullanımına sunulduğunu belirtirken temmuz ayında ise daha fazla reklamveren tarafından kullanılmaya başlanabileceğinin altını çizdi.